Inlägg: -

Myshelg

Jag har haft en så otroligt bra kväll. Igår på fm hämtade jag upp frida och vi åkte till plus för att träna. Vi började med 15 mins pw sedan ett rejält pass för överkroppen. Efter det sprang jag 5,2 km på bandet sedan var jag helt slut haha! Idag har jag sån jäkla träningsvärk!
Sen var det raka vägen hem och till stallet. Efter stallet åkte jag till Filip och vi åkte till en jättemysigt och åt för att göra något speciellt när det är 6 månader. Vi båda åt sirlionstek med potatisgratäng, rödvinssky bearneaisesås, grönsaker och mozzarella sticks. Så otroligt gott! Sedan åkte vi hem till honom och myste. Jag fick 6 st jättefina stora röda rosor och en annan superfin sak!
Av mig fick han en spahelg på Strömstad spa i slutet på oktober, längtar!
Idag har vi varit en sväng på överby, varit i stallet och myst massa.
Nu är det dax att besöka drömmarnas värld! Hoppas ni drömmer sött. Puss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0