Inlägg: -

Just feel it

 
 Nu har jag äntligen kommit hem och krypit ner i sängen efter en hektisk dag. Innan jobbet var jag ju i stallet, sedan jobbet, möte och jobbet igen till kl 20. Efter det gick jag ner till gymmet en sväng tillsammans med Frida. Jag tränade löpning på bandet en halvtimme innan jag var tvungen att åka hem då jag skulle träffa mami för vi skulle till stallet igen och lägga om Jannes ben.
 
Nu har jag duschat och ätit, kan typ inte beskriva hur trött jag känner mig i både kroppen och hjärnan haha. Om några timmar blir det upp igen för att återigen stallet, jobba & träna haha! Det är rätt skönt imorn för jobbar ju bara 10-15.30 imorgon, så då har jag hela em/kvällen innan jag börjar jobba lördag morgon igen.
 
Ne nu ska jag ta och kolla ett avsnitt pretty little liars innan jag slocknar helt!
 
Sov gott vänner!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0