Inlägg: -

Johnny bulls

Var ju som sagt i Göteborg igår, hade en supermysig dag. Vi shoppade och hade sedan bokat bord på fiskekrogen, skaldjursbuffen! Mums.
Jag hittade en del saker som fick följa med mig hem bland annat ett par Johnny bulls boots. Hade väldigt tur då det var sista paret i 37 dem hade hihi. Glad victoria. Måste bara gå in dem för just nu är dem stenhårda haha!
Även en sjal, pälsväst och en plånbok följde med hem. Idag var jag och Filip även på torp och fick med mig två tröjor hem.
Nu väntar vi på xfactor och sedan blir det sängen och en ny arbetsvecka väntar. Jobbar mån-fredag. Härligt!

Vill även tacka mina nära och kära för alla fina gratulationer! Älskar er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i Göteborg köpte du dom? :) Jättefina!

2012-09-17 @ 21:30:16

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0