Inlägg: -

With you

Hade förbrett ett inlägg innan jag åkte till jobbet idag men glömde att publicera. Smarta jag.
Jobbade iaf mina timmar, efter det gick jag ner och körde ett STENHÅRT pass rumpa och ben. Det var längesen jag svettades så mycket, härligt!
Efter det gick jag till Hemköp och plockade ihop en supergod sallad och åkte hem till Filip och åt den. Sedan var det stallet i vanlig ordning och sedan har jag bara tagit det lugnt. Jag har haft sån otrolig huvudvärk idag så nu ligger jag i mitt rum med massa levande ljus och sånt. Så mysigt.
 
Jag längtar så otroligt mycket till helgen. Den är fullproppad med massa roliga och mysiga planer. Första helgen på länge nu som jag inte jobbar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0