Inlägg: -

Im in love

Nu kom vi precis hem. Tyvärr!
Jag kan varmt rekommendera Strömstad spa till er! Så bra!

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur bra vi har haft det. Hela dagen igår myste vi i alla olika bassänger och bastus som dem hade. Vi tog det lugnt där ända tills kvällen och det var så himla mysigt när de va mörkt ute så hade dem tänt ljus och sånt där med. Sedan gick vi upp till hotellrummet, duschade och gjorde oss iordning innan vi gick ner till hotellet och åt sån god mat. Det var en buffé bestående av massa massa olika saker, bland annat färska räkor och musslor, andra riktiga kötträtter, ostar och kycklingspett och sånt. Fanns även ett gott dessertbord.

Där satt vi bra länge innan vi gick upp till rummet och kröp ner i de goa sängarna och sov gott i varandras famn.
Imorse blev det en väldigt god frukostbuffe innan vi gick till spadelen och myste där i några timmar innan vi åkte hem.
Åh vad jag älskar Filip. Vill tillbringa varje minut av mitt liv tillsammans med honom. ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0