Inlägg: -

Åh vad jag älskar lediga dagar

Herregud vilken bra dag jag haft idag! Och håll i er nu, jag har gjort såå mycket idag haha.

Kl 11 klippte jag mig, tog en bra bit men blev bra. Skönt att få bort det slitna. Sedan åkte jag och mamma till stallet. Sedan lunchade jag med mina bästa vänner Mathilda & Frida i stan. Sedan gick frida till skolan jag gick med Mathilda till swenssons guld och köpte en berlock.
Sedan åkte jag till överby, köpte bandage till Janne, ett riktigt bra schampo+balsam till mig på bellboxb(riktigt dyrt men värt)! Och lite andra småsaker, en av sakerna kommer jag visa er imorgon.
Sedan tränade jag på plus, sen mötte upp Filip i stan så gick vi till Resia sedan en promenad hem till honom, vi var ute på en långpromenad i spöregnet och myste med fruktsallad nu ikväll. Nu ska jag sova, imorgon väntas det jobb 10-17 och innan dess ska jag träna! Sov gott fina ni


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0