Inlägg: -

Work work work

Oj vad jag är dålig på att uppdatera hehe men det var väl ingen nyhet.
Redan onsdag imorgon, det är helt sjukt hur snabbt veckorna går nu.
Igår jobbade jag på älvhögsborg hela dagen och idag har jag jobbat på Fridaskolans dagis hela dagen, och det ska jag imorgon med.
Har gått riktigt bra och idag frågade dem om jag ville jobba där på heltid de närmaste 2 veckorna (48,49) vilket jag självklart tackade ja till. Har även pass på plus utöver dagiset så kommer bli sjukt mycket! Men blir gött när länen kommer.

Idag efter jobbet åkte jag direkt till stallet och gjorde klart allt. Sen raka vägen till sängen där jag legat tills nu när jag ska sova. Känner mig hängig och febrig, jag kan verkligen inte bli sjuk nu!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0