Inlägg: -

We were never here

Hej på er! Nu kom jag precis hem och jag är så JÄKLA trött i både kropp och i mitt huvud! Haft en väldigt fullspäckad dag men samtidigt väldigt rolig. 
 
Började dagen med en tur till min älskade ponny, vi tog oss en ridtur & jag gjorde rent hans sår och la på medlet som ska få bort svallköttet. Så jävla trött på allt detta nu, vill bara ha en frisk ponny utan att gå runt med en stor klump i magen och hela tiden oroa sig var det ska sluta. Har tid hos veterinären 15 november iaf så då kommer vi väl veta mer hur läget är. Älskade Janne..
 
Efter stallet och allt fix där åkte jag hem och gjorde mig iordning för att åka till stan för några ärenden. Därefter åkte jag till plus och körde ett rejält pass. Sedan åkte och handlade och sen hem till min favorit. Vi tog det lugnt en stund och sedan åkte vi tillbaka till plus för att simma och relaxa en stund efter. 
 
Nu ligger jag helt död i min säng och vill bara sova haha, så så får det nog bli nu. 
 
Nattinatti ♥
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0