Inlägg: -

Run to you

Hej!
Ännu en bra dag har passerat. Jobbet gick finfint, lite stressigt då jag var ensam en stund och då kom det väldigt mycket folk och telefonerna ringde hela tiden. Men det lugnade ner sig sedan när vi blev två.
Efter jobbet gick jag till ätbar och köpte mig en räksallad och mumsade i mig den innan jag åkte till överby.
Var på riktigt shoppinghumör så fick med mig 3 st tröjor, en bikini och en freebra hem.
Fick även bedömningen på mitt kemihemprov, bara en liten grej jag skulle fixa till och sedan var det helt på MVG. SÅ GLAD!
Nu ska jag plugga gärnet i 3 timmar innan jag ska ut på en löptur. Puss och kram!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0