Inlägg: -

My heart is yours

Hej! Nu var det längesen jag skrev.
Jag har haft så otroligt fina dagar tillsammans med massa underbara människor. Framförallt Filip som jag spenderat hela senaste veckan med, idag är första natten på en vecka vi sover utan varandra. Känns tomt.

I lördags var vi i Göteborg och hade det mysigt, vi kollade inte i affärer utan gick runt i Göteborg istället och åt.
De andra dagarna har vi kollat fotboll, lagat massa god mat, ridit, badat och varit på Lipz. Trots att alla de vi gick dit med inte kom in hade vi otroligt kul tillsammans jag och Filip, vi dansade hela kvällen och sedan gick vi hem till honom och somnade gott.

Igår satt vi på hans altan/balkong hela dagen och bara pratat och varit.

efter skolan ska jag på möte på jobbet där jag ska jobba heltid i sommar. Ha en fin dag!

Bilder från de närmsta dagarna kommer senare då det krånglar nu!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0