Inlägg: -

Walk away from me

Hej!
Haft en bra dag idag!
Imorse var jag i stan och gjorde ett ärende (Hemlis!). Sedan åkte jag hem pluggade fixade i stallet och sånt. Sedan åkte jag till stan för att träffa Benny. Vi promenerade, åt mat och jag var på Casmara salong och hämtade mitt presentkort jag vunnit i en tävling dem hade, lycklig tjej! Så snart är det ansiktsbehandling igen för min del. Älskar det och kan varmt rekomendera att ni ska gå dit.
Efter det gick vi till Strandgatan där vi träffade Linnea, Mattias, Pontus, Anton, Jocke och Hannes. Riktigt mysigt!
Imorn är det äntligen Fredag och jag har verkligen längtat till helgen då jag har massa roligt planerat.
Känner på mig att det kommer bli en jättebra dag imorn!
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film innan jag släcker för natten. PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0