Inlägg: -

I Used to love you

God morgon!
Idag är jag hemma då jag behöver skriva det sista på min rapport till projektarbetet. Har kommit en bra bit så den ska jag allt hinna klart med idag. Sedan har jag en miljon andra saker jag behöver göra, listan kan göras lång!
Bland annat: Tvätta, beställa linser, städa lite fixa i stallet ut och springa mm.
Ikväll ska jag vara med min going mathilda! Så vi får se vad vi hittar på!
Imorgon har jag inte heller några planer, många av mina kompisar ska göra högskoleprovet, så lycka till till er!
Filip är ju borta hela denna helgen så kommer inte träffa honom förän på söndag/måndag, men det får vi ta igen nästa vecka.
Har även fått massa nya jobbtider vilket känns jätteroligt!
Tänkte lägga upp en lista med 10 saker om mig själv senare så ni får hålla utkik!
Ha en fin dag! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0