Inlägg: -

Fight for this love

Hej!

Idag har jag haft en såndär extremt effektiv dag ni vet? Först var jag i skolan, gjorde klart min uppgift i Rättskunskap innan dagens enda lektion började. När jag slutat åkte jag direkt till stan och klippte mig, det behövdes ska jag säga. Vi diskuterade även om min balfrisyr och sånt, spännande!

 

Sedan åkte jag hem, lagade mat och var i stallet och satte på en tvätt. Innan jag åkte till Sportlife för ett mördarpass, RPM, Den består utav nio låtar med en uppvärmning, tre låtar med lite lägre intensitet men högre B-/RPM(Tempo), tre med lägre B-/RPM men högre intensitet, en nedvarvning samt en stretch. Genom hela passet jobbar man i intervaller och varvar hastighetskörning med backklättring vilket ger kroppen en rejäl utmaning och allsidig träning.

Jag är helt död nu kan jag lova er! Men jag älskar sånna pass då jag verkligen tar ut mig. Jag vet en tjej som kommer sova gott inatt.

 

Nu har jag skrivit massvis på mitt projektarbete och lagar mat till morgondagen samtidigt. För imorgon ska jag jobba innan skolan. Det ska bli roligt! nu ska jag göra klart maten och sedan krypa ner i min mysiga säng. Puss på er!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0