Inlägg: -

Söndagsmys med bästa vän

Hej! Jobbet igår gick fint. Mina elva jobbtimmar gick ovanligt fort. Efter jobbet åkte jag och handlade, träffade lossan lite och sedan kom Frida. Vi åt supergod mat och myste med dipp och grönsaker. Fick även studentpresent av henne. En jättefin ljuslyckta och en bakform formad som ett hjärta, så fina! Och sist men inte minst, ett presentkort på halvkroppsmassage! Hon känner mig så väl den tjejen haha. Så vi får se när jag bokar in den. Imorse vaknade vi runt 5 och sa godmorgon men efter en titt på klockan konstaterade vi att vi borde nog sova lite till haha så det gjorde vi. Nu har hon åkt hem så jag storstädar huset förfullt. Mamma och pappa kommer hem från samos imorgon och blir superglada om det är fint här hemma så de första dem slipper göra är att städa. Ska fortsätta med det nu och sedan har jag en tid hos min läkare kl 15.30. Åter igen.... Så nu får vi se hur det går denna gången. Vill bara bli frisk och må bra! Så kära ni, ni kan väl hålla tummarna haha! Hoppas ni har en riktigt fin dag. Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3250248/images/2012/pic_5003ff5e9606ee0cf10007d5.jpg" class="image">


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0