Inlägg: -

Liseberg

Hej! Äntligen fungerar blogg-appen igen. Nu har jag haft två lediga dagar men idag börjar jag jobba 6 dagar igen. Idag jobbar jag kl 16-22.30 så hinner allt en del innan. Älskar det passet! Så innan dess ska ja rida, ja ni läste rätt. Janne är hemma igen men det är en lång historia så det tar vi inte nu, och åka till gymmet. Har äntligen ätit klart pencillinen nu så snart kan jag börja köra vanligt igen. Igår var jag och Filip på Liseberg. Ååh vilken underbar dag vi hade tillsammans. Åkte massa karuseller, an lyckades även övertala mig att åka atmosfear. Jag är EXTREMT höjdrädd. Han mutade mig med ben&jerrys om ja åkte den. Och jag gjorde det!! Det var helt sjukt högt, men jag trodde faktiskt det skulle vara värre än det var. Vi spelade även på lyckohjulen, vann varsitt förstapris, åt sockervadd, myste. Och blev dyngsura i colorado. Hade en hur bra dag som helst. Idag åkte mamma och pappa till samos, Grekland. Så avundsjuk. Väderleksrapporten visar 35-37 grader varje dag. Men jag får vara hemma sköta stallet oså. Det gillar jag ju med så. Ne nu ska jag gå ut till min älskade ponny och ta en ridtur. Puss på er! Nu när appen funkar kommer jag nog blogga lite oftare iaf så håll utkik!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0