Inlägg: -

If you love two people at the same time, choose the second one. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second

Hej! Tog mig en go sovmorgon imorse, gick upp och gjorde mig iordning och åt i lugn och ro. Sedan åkte jag mot skolan för att plugga lite matte, koncentrationen var väl sådär. Finns ju en hel del annat som är mer lockande än det hehe. Klockan 14.10 hade jag dagens enda lektion, psykologi. Riktigt rolig kurs! Efter skolan hade jag möte med min mattelärare, blev allt lite klokare men inte mycket. Sedan åkte jag hem och sen dess har jag varit i stallet och ätit thaimat, mumsigt. Nu ska jag göra en uppgift i rättskunskap så den blir färdig tills lektionen imorgon. PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0