Inlägg: -

You are my strenght

Förlåt för jag inte bloggade någonting igår, hade inte på datan en sekund igår så hade inte en tanke på bloggen. Hade en bra dag i skolan, föreläsning på innovatum och sedan åkte jag Benny, Maria, Filip och Jennifer och åt pizza, mycket gott!
Sedan var vi på kommunhuset i Vänersborg, och sedan en föreläsning med en journalist som var på skolan. Bra skoldag.
På kvällen var jag med Matilda, Mattias och Filip. Vi hade en jättebra kväll trots att vi var sjukt trötta allihopa så låg helt utslagna mest hela kvällen haha!
Idag har jag mycket som står på schemat. Har ridit och fixat klart stallet, ska snart hoppa in i dushen. Ska åka och handla tills kvällen efter det, för ikväll kommer några vänner hit så ska vi äta och mysa!
Vi hörs senare PUSS.


"

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0