Inlägg: -

Shine on


Fick en fråga i min frågestund om vad jag använder för produkter till mitt hår och lovade ju att lägga upp ett inlägg om detta!
Nu har jag äntligen fått tummen ur att fota det så nu ska ni få det.
Dessa produkter är de jag främst använder, givetvis använder jag annat ibland med men detta är det jag använder mest.
Från vänster
Balsam - Matrix Biolage för frissigt hår
Schampo - Matrix Biolage frissigt hår (Världens bästa Schampo och Balsam är detta!)
Hårspray - Tresemmé
Värmeskydd - Tresemmé
Silkesdroppar - Matrix Silk Wonder
Inpackning - Gliss Repair
Silkesdropparna är något jag verkligen kan rekomendera, speciellt för er som använder mycket värmeverktyg då håret gärna blir torrt och fnasigt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0