Inlägg: -

Fullspäckade dagar

God morgon!
Ligger fortfarande kvar i Filips säng trots att han åkte till jobbet för över 2 timmar sedan.
Igår var min lediga dag, fy vad skönt. Nu jobbar jag varje dag fram till julafton, långa dagar med. Eftersom jag jobbar i den nya affären på etage och på plus så blir det väldigt långa dagar med dubbla pass. Plus att förskolan ringer in mig. Var tog mitt liv vägen? Haha.

Ja ledig igår som sagt, vaknade hos hjärtat åkte till stallet och sedan till frisören, det blev både klippning färg å slingor. Efter det åkte jag till plus en stund för att träffa mina underbara arbetskamrater så där fastnade jag någon timme innan det bar av till överby för julklappsshopping. Jag fick faktist med mig en hel del! Både till Filip, mamma, mig själv och till julklappsleken vi ska ha på julfesten med jobbet på lördag. Den börjar redan kl 4 och då är det filmvisning på hebe, men jag slutar jobba 18.30 så får vara med efter istället då de blir butlers med god mat och dricka hela natten lång!

Nu måste jag ta mig ur sängen om jag ska hinna med allt jag nåste innan jobbet 15.00. Kram!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0