Inlägg: -

Dec. 26, 2012

Några av julklapparna från gårdagen. Hade en sån otroligt fin jul med nära och kära. Julaftonsmorgon började med stallet och sedan kom fam glid/gunnarsson hem till oss. Dock saknades självaste glid. Det blev grötfrukost och julklappsleken. Sedan kom släkten och det blev mat och mys framför kalle. Sedan julklappsutdelning. Fick precis sånt jag önskade mig, kläder, smink, smycken, parfym och locktång bland annat. När vi hade öppnat alla paket sa Mami och Pappi att jag och Sofia skulle sätta oss på golvet med ryggen mot varandra. Sedan fick vi varsitt kuvert och vi fick inte låta något när vi öppnade det. Och vet ni vad, det var en Thailandsresa i januari!! Snacka om att vi blev chockade haha.

Sedan bar det av till farmor och även där blev det julklappsutdelning och leken.
Kunde inte önska mig en finare jul ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0