Inlägg: -

Träning

Hej på er! Jag har så fullt upp hela tiden att jag glömmer av bloggen. Men jag lovar att jag ska bli bättre.

Igår vaknade jag i Filips famn. När han åkte till jobbet åkte jag hem och red oså innan jag åkte till älvhögsborg för träning. Jag och frida gick på ett dansmix pass, hur jobbigt som helst men så grymt kul! Skönt att vara igång igen. Efter passet var det underbart väder så vi tog oss en pw runt spikön innan vi åkte hem. Gjorde supergod kantarellomelett och kollade pretty little liars. (jag är besatt av den serien).
Idag har jag ridit ett rejält dressyrpass på Janne, även gått en pw och storstädat. Nu är det strax dax att fixa lite mat innan jag ska åka mot jobbet och jobba några timmar.

Livet känns väldigt fint nu! Dock stressigt. Jobbar mycket samtidigt som jag ska hinna träna med Janne varje dag + träna själv, jobb 14-21.30 på tors därefter fira Mathilda + Lipz. Tandläkaren kl 8 på fre sedan jobb samma tid som tors. Sedan jobb hela lördagen för att sedan skynda hem då jag och Filip har kräftskiva här hos mig så massa underbara människor kommer hit, ska bli sååå kul!
Ha en fin dag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0