Inlägg: -

PW och blåbär

Godkväll! Har precis tagit mig en skön och välförtjänt dusch efter 8 km PW och blåbärsplockning. Jag började med att springa 2 km som uppvärmning. Musklerna i benen kändes så otroligt stela och tunga idag så imorgon får det bli vila. Nu har jag krypit ner i sängen och äter mjölk med blåbär och läser. Börjar jobba halv 9 imorn. Dock inte campingen eller älvhögsborg utan på exite. Det kommer gå galant då jag ska jobba med älsklingsfilip hela dagen. Han jobbar ju på båda pappas företag och jag på det ena så det ska bli kul! Efter jobbet ska jag även göra en rolig sak men det avslöjar jag imorn! Ska fortsätta läsa nu och sedan bege mig till drömmarnas värld.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0