Inlägg: -

Födelsedagsfirande

Har varit helt underbara dagar nu med mycket kalasande. I fredags fyllde Frida år. Efter jobbet åkte jag och Mathilda och köpte present till henne, en Thomas SABO berlock formad som ett hjärta där det står best friends på. Vi överraskade henne med tårta med. Når vi kom dit var några andra kompisar redan där så det var kul! I lördags fyllde min prins år. Först kollade jag hans match sedan var det kalas med hans släkt vilket var jättetrevligt. Nu sitter jag på jobbet. Näst sista passet innan London idag. Jobbar 7-14 i 7 dagar i sträck så det ska bli skönt med lite sovmorgon på ons. Efter jobbet ska jag träffa benny. Ha en fin dag Kram!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0