Inlägg: -

You

Godkväll! Vet att min uppdatering är kass. Men har fullt upp i mitt underbara liv!

Haft ytterligare några fina dagar tillsammans med Filip. Inatt är det dock inte han som ligger bredvid mig i sängen, inatt är det Majsan istället haha.
När jag kom hem från honom förut gick jag till stallet och red direkt, snacka om glad ponny! Han var otroligt pigg och väldigt busig haha!

Imorgon jobbar jag 11.30-18.30. Skulle ju egentligen inte jobbat något alls på lovet men blivit inringd massa timmar varje dag nu. Men inte gör det mig nått, det är superroligt och kommer kännas fint sedan när lönen kommer.
Innan jag börjar imorgon ska jag hinna med en löptur, packa lite saker och fixa i stallet så det blir till att gå upp i tid! Önskar att dygnet hade iaf några timmar till så man skulle hinna med det man vill och måste. Hihi.

Nu ska jag bege mig till drömmarnas värld. Sov sött!

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0