Inlägg: -

Night

Godkväll. Förlåt men vilken jävla skitdag jag haft idag! Stressat som en vet inte vad & jätteförskyld och feber fram och tillbaka, ja har inte tid att vara sjuk nu. Började ju på jobbet imorse, körde rally till skolan för att hinna i tid (vilket jag inte gjorde endå). sedan åkte jag och Filip hem till honom, det var mysigt. Vi åt sallader som jag köpte med mig och tog det lugnt en stund innan jag var tvungen att åka tillbaka till jobbet. Fick jobba över till ca kl 11 ikväll då inget gick som ja ville. Väl hemma klämde jag fingret i boxdörren så det är jättetjockt och blått. Skönt. Ne nu ska jag sluta klaga, jag har ju trots allt ett väldigt fint liv och fullt med underbara människor omkring mig. Sov gott ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0